Catapultam habeo!

Ziemia kontra Słońce

Pod koniec 2012 roku do Drogi Mlecznej dociera choroba wściekłych gwiazd. Słońce staje się śmiertelnym wrogiem ludzkości! Powołany naprędce sztab kryzysowy postanawia raz na zawsze rozprawić się z szalejącym ciałem niebieskim...

Czy to scenariusz nowego filmu Michaela Baya? Nic podobnego! Toż to niskobudżetowa produkcja Wykrot Interactive! Teraz możecie zmierzyć się z wściekłym Słońcem na łamach naszego portalu. Klawiatury w dłoń i do dzieła! Pochwalcie się w komentarzach, ile punktów zdobyliście i czy komuś udało się uratować naszą planetę.

PS. Uważajcie na pas planetoid tuż za Marsem...

Sterowanie: W, S, A, D - poruszanie się Ziemią; I, J, K, L - głowice nuklearne; Q, P - pauza.



Artykuł opublikowany 04 maja 2012 przez: J. Madejski

Komentarze (27):


05 maja 2012 00:51 Galileo pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
6417. Gdy tylko małpiszon stwierdził "Dobra nasza!" Słońce mnie dorwało :(
Ale wiem już, co będę robił w pracy w poniedziałek :)
09 maja 2012 13:43 Galileo pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
8804 B) Po zejściu paska Słońca do połowy punktacja dostaje kopa
09 maja 2012 22:20 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
niestety, takoż Słońce
05 maja 2012 09:43 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
3780 :(
but still better ending than...
05 maja 2012 10:35 Gambit pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
627?... ziemia musi się bardziej postarać! (brakuje nam tu ekipy z filmu Core)
05 maja 2012 10:37 JZ pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
5022. Ciężko jest ;)
05 maja 2012 12:51 Bartorelli pisze:
+1 [1] [+] [-] Odpowiedz
Myślałem, że kot Nyan to jakiś bonus, a ten szubrawiec mnie zabił :( 1402 pkt
06 maja 2012 14:39 A. Podlewski pisze:
+1 [1] [+] [-] Odpowiedz
7528 za 4tym razem. po 7k przyśpiesza:(
W najbliższym DLC powinna zostać dodana regeneracja życia Ziemi
07 maja 2012 08:43 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
7828 - Coraz bliżej...
09 maja 2012 22:32 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
7650
WTF!? jakiś patch był? wszystko chodzi szybciej na kartcie ATi 7800
13 maja 2012 01:00 Galileo pisze:
+1 [1] [+] [-] Odpowiedz
Po otwarciu większej liczby kart w przeglądarce działa trochę wolniej ;)
8866!
16 maja 2012 19:42 Dzięcioł pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
5653
16 maja 2012 19:58 Dzięcioł pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
16247 uuff blisko
17 maja 2012 16:18 Dzięcioł pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
20757
17 maja 2012 16:49 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
8136, potem aktualizacja wtyczki skype
18 maja 2012 21:00 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
15838
19 maja 2012 04:23 Dzięcioł pisze:
+1 [1] [+] [-] Odpowiedz
22263
27 maja 2012 02:51 loco gonzales pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
12 575 przy dziesiatym podejsciu :P ide spac
02 czerwca 2012 02:01 Dzięcioł pisze:
+1 [1] [+] [-] Odpowiedz
36328...
02 czerwca 2012 09:44 A. Podlewski pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
WTF? a ile ci zostało paska słońca?
06 czerwca 2012 01:20 Dzięciol pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
Prawie nic. Ale pod koniec się genialnie zastawiało i trzepałem tylko male.
02 czerwca 2012 12:24 Galileo pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
O żesz! Muszę się wziąć i to jakoś przebić :|
10 lipca 2012 16:35 Dzięcioł pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
22053 - wracamy do formy
11 lipca 2012 17:50 Dzięcioł pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
29256 uff było blisko.
12 lipca 2012 15:24 zaiq pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
jest jakaś inna strategia niż latanie od rogu do rogu?
12 lipca 2012 15:45 Dzięcioł pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
Można na krótki dystans grać - Słońce jest mało zwrotne, ale to tylko do czasu gdy przyśpiesza.
12 lipca 2012 16:03 M. Sprzęgaj pisze:
0 [0] [+] [-] Odpowiedz
Mi się wydaje, że na dole ekranu słońce wolniej reaguje. Można póbować latać łukiem od lewej do prawej strony, jak matador ;) Ale gdy pasek Słońca spadnie poniżej połowy to już nie działa...

Skomentuj:

Pozostało znaków: 30000. Możesz używać znaczników HTML: <b>, <u>, <i>, <blockquote>, <spoiler>



Kod sprawdzajacy Odśwież kod
Animadvertistine, ubicumque stes, fumum recta in faciem ferri?
  WTF Wykrot